טינט – המוצר שכבש את העולם. בואי לגלות למה את חייבת אחד

אחד ממוצרי הקוסמטיקה הכי פופולריים היום הוא ללא ספק טינט, שפתון וסומק במוצר אחד. נוזלי, קטן, שימושי ובלי ספק מדובר במוצר שאת חייבת להכיר
טינט- המוצר שכבש את העולם. בואי לגלות למה את חייבת אחד

אם עדיין אין לך טינט שאת מסתובבת אתו לכל מקום בתיק, כנראה שהצלחת לפספס את המוצר הכי טרנדי ושימושי שקיים היום כי אם הייתי מכירה את זה היית כבר מכורה. 

מה זה טינט ולמה זה משמש?

טינט נוזלי הוא מוצר איפור המגיע בגוונים של אדום- ורוד- כתום ושקוף. לרוב השקוף משמש כגלוס ולא יותר מכך, אך הצבעוניים הם המוצר הכי רותח שיש היום בשוק. המוצר מגיע במגוון צורות אך הבסיס הוא אותו עיקרון- נוזל אדום\ ורוד שיכול לשמש גם כשפתון וצבע לשפתיים, גם כסומק וגם מעניק אשליית חשיפה לשמש ו’שיזוף’ בלחיים ובאף.

מכירות את הצבע האדום ורדרד שבסיס האף והלחיים נצבעים בו לאחר שישבת קצת בשמש? אז בדיוק זה. העובדה כי מדובר בדיוק באותו גוון כמו השפתיים מעניקה מראה טבעי ולא מתאמץ שפשוט מושלם ליומיום. 

איפה אפשר לקנות ומה תווך המחירים של המוצר?

כמעט כל חברת איפור מהכי גדולות ונחשבות ועד להכי פשוטות ונגישות מייצרת סוג כזה או אחר של טינט, האיכות משתנה ממוצר למוצר אך חשוב להקפיד לבחור במוצר שהנוזל לא דביק מידי כדי שלא יעניק תחושה לא נעימה בפנים. כמו כן יש להתאים את הגוון לגוון העור הטבעי ולצבע השפתיים.

המחירים גם הם משתנים בהתאם לחברה, הם יכולים לנוע החל מ15 שקלים ברשתות קוסמטיקה זולות כמו wow, להגיע למחירים של 40 שקלים במותגי נערות ברשתות הפארם ואף למחירים של 100+ בהתאם לחברה ממנה קניתם. המוצר אומנם לא יקר אך הפער הקיים בין החברות והמותגים השונים הוא משמעותי מאוד ולכן מדובר במוצר מאוד נגיש וכמובן שמאוד שימושי.

במידה ואתן לא רוצות לקנות מוצר חדש מבלי ביסוס של המלצות תוכלי למצוא עשרות בלוגריות אופנה ולייפסטייל שממליצות על מוצרים ספציפיים ועל חברות שהן אהבו והשתמשו בהם, כמובן שיש לקחת את כל הנאמר בערבון מוגבל כי רובן גם מקבלות מוצרים או כסך על הביקורות האלו ולכן לא תמיד אובייקטיביות כלפי המוצר כמו שאנחנו מצפים מהן להיות.

למרות הפער הקיים במחירים בסופו של דבר המוצר מבוסס על אותו עיקרון ולכן יקר יותר לא בהכרח אומר טוב יותר או איכותי יותר. 

שיטת האיפור בעזרת הטינט

לאחר שסיימת את איפור הבסיס תמרחי פס דק של טינט על הלחיים ותמרחי לפני שהנוזל מתייבש בעזרת מברשת סומק, את הנוזל אפשר למרוח בעדינות גם על האף ולייצר פס באדום- ורדרד המעניק מראה אשלייתי של חשיפה לשמש, יש שישוו את המראה המתקבל למעט ביישני, נשי, עדין ותמים. את אותו הגוון ניתן למרוח גם על השפתיים בדומה לגלוס רגיל וניתן גם לשלב בין הגוונים השונים.

המוצר קטן יחסית ונוח לנשיאה ולכן מומלץ לקחת אותו גם אתך בתיק לשאר היום, למידה והאיפור יזדקק לטאץ’ נוסף במהלך היום.

מה זה טינט בנפיט?

במהלך השנים האחרונות, טינט בנפיט הפך למוצר חובה בכל תיק איפור. המותג, שנוסד על ידי האחיות ג’ין וג’יין פורד בשנת 1976, הצליח לכבוש את ליבן של נשים רבות ברחבי העולם בזכות מוצריו האיכותיים והמעוצבים בצורה חיננית. טינט בנפיט, הידוע גם בשם Benetint, הוא מוצר רב-תכליתי המשמש כטינט לשפתיים וללחיים, ומבטיח מראה טבעי ורענן לאורך זמן. במאמר זה נסקור את היתרונות המרכזיים של הטינט בנפיט וכיצד הוא משפר את מראה הפנים והגוף.

יתרונות השימוש בטינט בנפיט

  1. מראה טבעי ורענן: אחד היתרונות הבולטים של הטינט בנפיט הוא היכולת שלו להעניק מראה טבעי ורענן. בניגוד למוצרים אחרים שמרגישים כבדים על הפנים, הטינט בנפיט מעניק גוון עדין שמטמיע את עצמו בעור בצורה חלקה ומספק מראה זוהר ובריא.
  2. עמידות לאורך זמן: הטינט בנפיט מתאפיין בעמידות גבוהה, מה שמבטיח שהאיפור יישאר מושלם לאורך כל היום, גם במזג אוויר חם או לח. הוא אינו דוהה או נמרח, מה שהופך אותו למתאים במיוחד לאירועים מיוחדים או לשימוש יומיומי.
  3. רב-תכליתיות: הטינט בנפיט הוא מוצר רב-שימושי שיכול לשמש גם כטינט לשפתיים וגם כטינט ללחיים. כך ניתן לחסוך מקום בתיק האיפור ולהשתמש במוצר אחד למספר מטרות.
  4. מרקם קל ונעים: הטינט בנפיט מגיע במרקם נוזלי קליל ונעים שמאפשר מריחה קלה ואחידה. הוא נספג במהירות בעור ואינו מותיר תחושת דביקות או כבדות.
  5. גוון שמתאים לכל גוון עור: הגוון של הטינט בנפיט מתאים למגוון רחב של גווני עור, מה שהופך אותו למוצר שמתאים לכל אחת ואחת. הגוון האדמדם-ורוד משתלב בצורה טבעית עם גוון העור ומחמיא לכל צבע עור.

כיצד להשתמש בטינט בנפיט

הטינט בנפיט הוא מוצר קל לשימוש, ומספיקה כמות קטנה כדי להשיג את המראה הרצוי. למראה טבעי ורענן, ניתן למרוח כמה טיפות של הטינט על הלחיים ולמרוח בעזרת אצבעות או מברשת. לשפתיים, ניתן למרוח את הטינט בעזרת מברשת ייעודית או בעזרת האצבעות ולהוסיף שכבות נוספות בהתאם לרמת הגוון הרצויה.

תוכן עניינים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart הינה מערכת לניהול לידים אבל לא הכל, מדובר בהרבה יותר מעוד מערכת CRM סטנדרטית, מדובר כאן בסל הפתרונות המקיף לעסק שלך דרכו תוכל לנהל את רוב מערכי השיווק וניהול הלקוחות שלך עם אוטומציות חכמות ומערכות דיוור ושיווק עוצמתיות בנוסף למערכות לבניית אתרים וחנויות ואפילו אתרי קורסים וחתימה דיגיטלית חשבוניות ועוד

קרא/י עוד »
איראן על המפה - איפה היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה – 10 היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה: מאמר זה מנתח את האיומים המרכזיים שמציבה איראן על ישראל והאזור, כולל מתקני גרעין ובסיסים צבאיים קריטיים. המאמר קורא למיקוד אסטרטגי ומחושב לתקיפת מתקנים מרכזיים להשגת ביטחון לאומי, בדומה למשחק שחמט שבו המטרה היא להפיל את המלך.

קרא/י עוד »
קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה מסע חיים קשה ומסר חשוב

קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה 13 שנים של מאבק

קארין באומן החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 15, אך בעקבות לחץ להוריד במשקל פיתחה אנורקסיה קשה שהובילה למותה בגיל 35. סיפורה משמש כתמרור אזהרה לנערות ולנשים, מדגיש את חשיבות הזיהוי והטיפול המוקדם בהפרעות אכילה, ומדגיש את החשיבות של בריאות נפשית וגופנית על פני מודל היופי האכזרי של עולם הדוגמנות.

קרא/י עוד »

אהבתם? אל תשכחו לשתף

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp