CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart הינה מערכת לניהול לידים אבל לא הכל, מדובר בהרבה יותר מעוד מערכת CRM סטנדרטית, מדובר כאן בסל הפתרונות המקיף לעסק שלך דרכו תוכל לנהל את רוב מערכי השיווק וניהול הלקוחות שלך עם אוטומציות חכמות ומערכות דיוור ושיווק עוצמתיות בנוסף למערכות לבניית אתרים וחנויות ואפילו אתרי קורסים וחתימה דיגיטלית חשבוניות ועוד
CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

מנהלים עסק? בין אם הוא פיזי או דיגיטלי אתם צריכים מערכת לניהול לידים. CRM Heart מספק פתרון יוצא דופן שנועד לעזור לעסקים לנהל את השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ועוד – הכל במקום אחד. על ידי הצעת מערך מקיף של כלים, CRM Heart מחליפה פלטפורמות נפרדות רבות, וחוסכת למשתמשים זמן, מאמץ וכסף. אם אתם שוקלים פלטפורמת CRM שיכולה לעשות הכל, מדריך זה יראה לכם מדוע CRM Heart עשויה להיות הבחירה המושלמת עבור הצרכים שלכם.

 


לחץ/י כאן להרשמה
מנהלים עסק? בין אם הוא פיזי או דיגיטלי אתם צריכים מערכת לניהול לידים. CRM Heart מספק פתרון יוצא דופן שנועד לעזור לעסקים לנהל את השיווק, המכירות, שירות הלקוחות ועוד - הכל במקום אחד.

מערכת שיווק ומכירות מקיפה

CRM Heart היא לא רק מערכת CRM; היא אקוסיסטם עוצמתי לשיווק ומכירות המספק לעסקים את כל מה שהם צריכים לניהול מערכות יחסים עם לקוחות, קמפיינים שיווקיים, צינורות מכירות וצמיחת העסק הכוללת. בהמשך, נעמיק בתכונות השונות שהופכות את CRM Heart לכלי חיוני עבור סוכנויות, יזמים ועסקים קטנים.

1. פלטפורמת שיווק הכול באחד

CRM Heart מציעה פלטפורמה מרכזית המאפשרת לעסקים לנהל את כל משפך השיווק שלהם. היא משתלבת בצורה חלקה עם פלטפורמות שיווק דיגיטליות פופולריות כמו פייסבוק, גוגל אדס ולינקדאין. תכונה זו מאפשרת לכם להפעיל, לעקוב ולבצע אופטימיזציה של הקמפיינים השיווקיים שלכם ממקום אחד, ולבטל את הצורך ללהטט בין כלים וממשקים מרובים.

2. ניהול וטיפוח לידים

ניהול לידים ביעילות הוא קריטי להמרת לקוחות פוטנציאליים ללקוחות. CRM Heart מספקת מערכת לניהול לידים עוצמתית שתופסת לידים ממקורות שונים, כגון אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, מדיה חברתית וקמפיינים פרסומיים. עם CRM Heart, תוכלו לבצע סגמנטציה ללידים, לעקוב אחר המסע שלהם דרך המשפך שלכם, ולטפח אותם עם מעקב אוטומטי באמצעות דואר אלקטרוני ו-SMS ואפילו וואטסאפ.

3. ניהול צינור מכירות

כלי צינור המכירות (Pipeline) של CRM Heart ניתן להתאמה מלאה ומאפשר לכם לראות את תהליך המכירות שלכם במבט חטוף. הפלטפורמה תומכת בצינורות מרובים, שכל אחד מהם יכול להיות מותאם למוצרים ושירותים שונים שאתם מספקים. פונקציונליות גרירה ושחרור מקלה על מעבר הלידים בין שלבים, נציג יכול פשוט לגרור את הליד מסטטוס של ליד חדש לללא מענה בקליק וכן הלאה, ואוטומציה מבטיחה שהמשך והקצאת משימות יבוצעו ללא כל התערבות ידנית.

4. מעקב והקלטת שיחות

תכונות המעקב וההקלטה המשולבות של שיחות מספקות תובנות חשובות על אינטראקציות עם לקוחות. תוכלו לפקח על שיחות לצורך הבטחת איכות, לנתח שיחות למטרות הדרכה ולהבין את צורכי הלקוחות בצורה מעמיקה יותר. הפלטפורמה משתלבת עם ספקי VoIP גדולים, ומאפשרת לכם לנהל את כל השיחות ישירות דרך CRM Heart גם עם מספר ישראלי.

לחץ/י כאן להרשמה

5. אוטומציה של שיווק בדואר אלקטרוני ו-SMS

CRM Heart מצטיינת באוטומציה שיווקית, ומציעה כלים חזקים עבור קמפיינים בדואר אלקטרוני ו-SMS. תוכלו ליצור קמפיינים מותאמים אישית שמופעלים על סמך התנהגות משתמשים, ולהבטיח שהמסרים שלכם יגיעו לאנשים הנכונים בזמן הנכון. עם ניתוח מפורט של שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים והמרות, תוכלו לבצע אופטימיזציה מתמשכת של מאמצי השיווק שלכם לקבלת תוצאות טובות יותר.

לחץ/י כאן להרשמה

6. ניהול לוח שנה ותיאום פגישות

תיאום פגישות וניהול לוחות שנה הופכים לפשוטים עם CRM Heart. הפלטפורמה מציעה תכונת סנכרון דו-כיוונית המשתלבת עם Google Calendar, Outlook, ואפליקציות לוח שנה פופולריות אחרות. תזכורות אוטומטיות עוזרות להפחית ביטולים, ולקוחות יכולים בקלות לקבוע פגישות דרך האתר שלכם או דפי הנחיתה.

7. בניית דפי נחיתה ומשפכי מכירות

CRM Heart כוללת כלי עוצמתי לגרירה ושחרור ליצירת דפי נחיתה, משפכי מכירות ואפילו אתרים שלמים. עם מגוון רחב של תבניות מוכנות מראש, תוכלו ליצור דפים להמרה גבוהה עבור יצירת לידים, השקות מוצרים או אירועי מכירות ללא צורך בכישורי קידוד. כלים מתקדמים לבדיקות A/B עוזרים לבצע אופטימיזציה לביצועים על ידי זיהוי האלמנטים המוצלחים ביותר בקרב הקהל שלכם.

8. ניהול מוניטין

מוניטין טוב באינטרנט חיוני לכל עסק. כלי ניהול המוניטין של CRM Heart מסייע לכם לעקוב ולהגיב לביקורות באינטרנט בפלטפורמות כמו Google My Business ופייסבוק. בקשות ביקורות אוטומטיות מעודדות לקוחות מרוצים להשאיר משוב חיובי, מה שמסייע לשפר את תדמית המותג ואמון הלקוחות.

9. אוטומציה של תהליכים

אוטומציה היא משנה משחק עבור עסקים המבקשים לייעל את הפעילות ולהפחית משימות ידניות. CRM Heart מאפשרת לכם לאוטומט תהליכים שונים בעסק שלכם, החל משליחת הודעות דוא”ל למעקב ועד יצירת משימות ועדכון ה-CRM בהתבסס על טריגרים מסוימים. יוצר האוטומציה האינטואיטיבי מאפשר לכם ליצור תזרימי עבודה מורכבים ללא כל ידע טכני.

10. אינטגרציה עם אפליקציות צד שלישי

CRM Heart תומכת באינטגרציה עם אפליקציות צד שלישי רבות, כגון Zapier, Mailchimp, Slack, Stripe ועוד. זה מאפשר לכם לחבר את CRM Heart למערכת התוכנה הקיימת שלכם, וליצור תהליך עבודה אחיד שמשפר את היעילות ומפחית כפילויות.

11. ניתוח ודוחות

קבלת החלטות מבוססת נתונים חיונית לצמיחה, ו-CRM Heart מציעה כלי ניתוח ודיווח מקיפים. תוכלו לעקוב אחר מדדים מרכזיים בשיווק, מכירות ומעורבות לקוחות, וליצור לוחות מחוונים מותאמים אישית כדי לפקח על הביצועים שלכם. תובנות אלה עוזרות לכם לקבל החלטות מושכלות ולשפר את האסטרטגיות שלכם לתוצאות טובות יותר.

12. אתרי חברים

תכונת אתרי החברים של CRM Heart מאפשרת לכם ליצור ולנהל פלטפורמות תוכן מבוססות מנויים. זה אידיאלי לעסקים המציעים קורסים, תוכניות הדרכה או תוכן אחר שדורש גישה מוגבלת. תוכלו לנהל גישה לחברים, להוסיף תכנים בצורה הדרגתית, ולבצע אוטומציה של תקשורת עם חברים – הכל בתוך פלטפורמת CRM Heart.

13. ווידג’ט צ’אט

ווידג’ט הצ’אט של CRM Heart מאפשר לכם ליצור מעורבות בזמן אמת עם מבקרים באתר, לסייע בהמרת יותר לידים ולהציע תמיכה מיידית ללקוחות. תוכלו להגדיר תגובות אוטומטיות לשאלות נפוצות, וכך להפחית את הצורך במעקב מתמשך ובכל זאת להציע חוויית לקוח מהירה.

14. פורטל לקוחות

הפורטל המובנה של CRM Heart מאפשר לעסקים להציע חוויה מותאמת אישית ללקוחותיהם. ניתן למתג את הפורטל עם הלוגו והצבעים של העסק שלכם, ולספק ממשק אחיד ומקצועי לתקשורת עם לקוחות, שיתוף מסמכים וניהול משאבים, ככה תוכלו לדוגמא לתת גישה לתלמידים לאתרי קורסים שבניתם (membership).

השוואת עלויות: החלפת כלים אחרים ב-CRM Heart

אחת מהיתרונות הבולטים של CRM Heart היא היכולת להחליף כלים רבים אחרים, מה שחוסך לעסקים סכום משמעותי של כסף בכל חודש.
הנה פירוט של כמה מהכלים הפופולריים ש-CRM Heart מחליפה והחיסכון בעלויות הנלוות:

תכונה פלטפורמות מוחלפות עלות חודשית של הפלטפורמות המוחלפות תכונה מקבילה ב-CRM Heart חיסכון חודשי
אוטומציה שיווקית ActiveCampaign, Mailchimp $99 – $299 (ActiveCampaign) אוטומציה מובנית של דוא”ל ו-SMS $99 – $299
ניהול צינור מכירות Pipedrive, HubSpot CRM $39 – $200 (Pipedrive, HubSpot) כלי צינור מכירות מובנה $39 – $200
מעקב שיחות CallRail $45 – $145 (CallRail) מעקב שיחות מובנה $45 – $145
בונה דפי נחיתה ClickFunnels, Leadpages $97 – $297 (ClickFunnels) בונה משפכים ודפי נחיתה מובנה $97 – $297
ניהול מוניטין Birdeye, Podium $99 – $399 (Birdeye) ניהול מוניטין מובנה $99 – $399
אוטומציה של תהליכים Zapier $19.99 – $599 (Zapier) תזרימי עבודה אוטומטיים מובנים $19.99 – $599
תיאום פגישות Calendly, Acuity Scheduling $12 – $45 (Calendly, Acuity) ניהול לוח שנה ותיאום פגישות מובנה $12 – $45
אתר חברים Kajabi, Teachable $119 – $399 (Kajabi) תכונת אתר חברים מובנית $119 – $399
שיווק SMS Twilio $20 – $200 (עלות שימוש Twilio) שיווק SMS מובנה $20 – $200
פורטל לקוחות פלטפורמות פורטל לקוחות (כגון MyClientsPlus) $20 – $75 פורטל לקוחות מובנה $20 – $75
חתימות אלקטרוניות DocuSign, HelloSign $10 – $40 (DocuSign, HelloSign) בקשות חתימה משולבות $10 – $40

חיסכון חודשי פוטנציאלי

על ידי שילוב כלים אלה לפלטפורמה אחת, משתמשי CRM Heart יכולים לחסוך בין $500 ל-$2,500 לחודש, תלוי בגודל ובצרכים של העסק שלהם.
רמת יעילות עלות זו היא אחת הסיבות העיקריות לכך שעסקים רבים כל כך בוחרים ב-CRM Heart על פני מערכות CRM וכלי שיווק מסורתיים.

סיכום

CRM Heart מספקת פתרון שאין שני לו לעסקים המחפשים לנהל את כל צרכי השיווק, המכירות ומעורבות הלקוחות שלהם מפלטפורמה אחת. עם מערך תכונות מקיף, היא מבטלת את הצורך בכלים נפרדים רבים, מציעה חסכון משמעותי בעלויות ומגבירה את היעילות.

עבור עסקים וסוכנויות מכל הגדלים, CRM Heart לא רק מייעלת את התפעול, אלא גם מגדילה את הרווחיות על ידי הפחתת עלויות תוכנה ופישוט תהליכי העבודה. אם אתם מחפשים פלטפורמה עוצמתית, הכוללת את כל היבטי מסע הלקוח שלכם – מהפקת לידים ועד שימור לקוחות – CRM Heart היא הבחירה הנכונה.

עשו את המעבר היום וראו כיצד CRM Heart יכולה לעזור לעסק שלכם לחסוך כסף, להגדיל את היעילות ולהוביל לצמיחה כמו שלא היה בעבר!

לחץ/י כאן להרשמה

תוכן עניינים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart הינה מערכת לניהול לידים אבל לא הכל, מדובר בהרבה יותר מעוד מערכת CRM סטנדרטית, מדובר כאן בסל הפתרונות המקיף לעסק שלך דרכו תוכל לנהל את רוב מערכי השיווק וניהול הלקוחות שלך עם אוטומציות חכמות ומערכות דיוור ושיווק עוצמתיות בנוסף למערכות לבניית אתרים וחנויות ואפילו אתרי קורסים וחתימה דיגיטלית חשבוניות ועוד

קרא/י עוד »
איראן על המפה - איפה היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה – 10 היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה: מאמר זה מנתח את האיומים המרכזיים שמציבה איראן על ישראל והאזור, כולל מתקני גרעין ובסיסים צבאיים קריטיים. המאמר קורא למיקוד אסטרטגי ומחושב לתקיפת מתקנים מרכזיים להשגת ביטחון לאומי, בדומה למשחק שחמט שבו המטרה היא להפיל את המלך.

קרא/י עוד »
קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה מסע חיים קשה ומסר חשוב

קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה 13 שנים של מאבק

קארין באומן החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 15, אך בעקבות לחץ להוריד במשקל פיתחה אנורקסיה קשה שהובילה למותה בגיל 35. סיפורה משמש כתמרור אזהרה לנערות ולנשים, מדגיש את חשיבות הזיהוי והטיפול המוקדם בהפרעות אכילה, ומדגיש את החשיבות של בריאות נפשית וגופנית על פני מודל היופי האכזרי של עולם הדוגמנות.

קרא/י עוד »

אהבתם? אל תשכחו לשתף

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp