נחשפו: אלה הפרקליטים שתפרו תיק רצח מחבל נוחבה ללוחמים שהצילו מדינה שלמה

רן כרמי בוזגלו חושף את זהותם של הפרקליטים והשוטר בתפירת תיק רצח מחבל נוחבה: אושרה גז, לילך כץ, איהב נופל, הילה בן ברוך ורפ"ק רוברט בן יוסף. הציבור זכאי לדעת ולהביע מחאה על העוול שנעשה לגיבורים.
רצח מחבל נוחבה אושרה גז, לילך כץ, איהב נופל והילה בן ברוך

רן כרמי בוזגלו חושף: אלו הפרקליטים שתפרו תיק רצח (!) של מחבל נוחבה

ב-7 באוקטובר, קבוצת לוחמים נועזים סיכנה את חייה בלחימה מול מחבלי החמאס והצילה מדינה שלמה. כעת, משהוסר צו הפרסום, מותר לנו לפרסם את זהותם של הפרקליטים שחשודים בתפירת תיק רצח מחבל נוחבה ללוחמים הגיבורים הללו.

הפרקליטים המדוברים הם: אושרה גז, לילך כץ, איהב נופל והילה בן ברוך. המרחב הדמוקרטי מאפשר לנו להביע מחאה על העוול הנורא שנעשה לגיבורי ישראל, ואנו נממש את כל הכלים העומדים לרשותנו.

הצלע החמישית בפרשת תפירת התיקים

תכירו את הצלע החמישית בפרשת תפירת התיקים על רצח (!) ללוחמים הגיבורים: רפ”ק רוברט בן יוסף, נציג המשטרה בצוות הפרקליטות שנכח בדיונים. בן יוסף איים על השופט: “גם אם תורה לשחרר את העצורים ניקח אותם לחקירה”. במהלך הדיון הוא קטע בגסות את דברי הסניגורים, כנראה במגמה לקטוע את רצף טיעוניהם, ניגש אין ספור פעמים לשופט ופשוט הפריע לדיון. ההופעה שלו הייתה מביכה (בלשון המעטה), והשופט נזף בו על אופן הגשת הערר והסביר לו נהלים כפי שמדברים אל ילד קשה תפיסה במיוחד.

בן יוסף ממש נעמד על הרגליים האחוריות כדי להשאיר את הגיבורים במעצר, גם כאשר רמז לו השופט המצויין עודד מאור שהעליון יזרוק אותו מכל המדרגות. כעת, משהוסר צו איסור הפרסום, הציבור רשאי להכיר את הנפשות הפועלות. אנו לא נשלול כל סוג של מחאה נגד העוול שנעשה לגיבורים.

רפ”ק רוברט בן יוסף, נציג המשטרה בצוות הפרקליטות, היה נוכח בדיונים ונטען כי הוא אמר לשופט: “גם אם תורה לשחרר את העצורים, ניקח אותם לחקירה”. במהלך הדיון הוא קטע את דברי הסניגורים והפריע לדיון. השופט עודד מאור נזף בו על אופן הגשת הערר והסביר לו נהלים בצורה חדה וברורה.

משהוסר צו איסור הפרסום, הציבור רשאי להכיר את הנפשות הפועלות. אנו לא נשלול כל סוג של מחאה נגד העוול שנעשה לגיבורים.

אזרח מודאג כתב לנו בטלגרם את המילים הבאות: “צריכים להגיע אליהם הביתה לעשות להם פוגרום שיטעמו קצת מעזה שעליה הם מגנים
הם קבוצה של חלאות בזבוז של חמצן ובושה להורים אם הייתי במיטה עם אישתי והייתי מרגיש שיצא לי חלילה ילד כזה כמוהם הייתי משפריץ אותם לפח האשפה
זו חובתנו הקדושה כיהודים לפגוע בהם בכל תחום בחיים תשננו את השמות אושרה גז, לילך כץ, איהב נופל הילה בן ברוך ורפ”ק רוברט בן יוסף

במשטרה אמרו לציבור: “אין סיבה לשיימינג שגובל בהסתה נגד השוטרים והפרקליטים”
אני אומר שחובה לשרוף את המדינה שילמדו לא להתעסק לנו בלוחמים!”

 

צווי איסור פרסום על רצח מחבל נוחבה ותהיות בנוגע להתנהלות המשטרה

בתחילת השבוע, בית משפט השלום בתל אביב הטיל צו איסור פרסום לבקשת ימ”ר ת”א, על אף התנגדות סנגורי החשודים. בהחלטות בבית משפט השלום ובבית המשפט המחוזי בעיר, נדחתה בקשת המשטרה ובוטאה ביקורת נוקבת על התנהלותה, לאחר שפרטי החקירה פורסמו בחלק מכלי התקשורת וברשתות החברתיות. כמו כן, נקבע כי אין חשד סביר לביצוע עבירת רצח מצד החשודים ששוחררו, בעוד שבנוגע לעבירות גניבת אמל”ח נמצאו פערים בין גרסת המשטרה לממצאי החקירה.

החקירה העלתה כי העזתי שנהרג לא היה איש נוחבה, אלא תושב הרצועה. מהחקירה נמסר ששניים מהמעורבים התחזו לחיילים ולקחו אותו לנקודת איסוף שבויים, אך נראה כי ייוחסו להם בעיקר עבירות אמל”ח. בכיר במשטרה מסר: “אין סיבה לשיימינג שגובל בהסתה נגד השוטרים והפרקליטים”.

חבל שכל הסיפור הזה לא פייק כמו המקרה של חובש מד”א שנעצר על רצח מחבל בכרמיאל שהתגלה כפייק ניוז, קשה להאמין שהמדינה שלנו בוגדת בעצמה מלאה במחבלים עלובים בתוך הפרקליטות והמשטרה והצבא, חייבים מרד אזרחי


מי הם החשודים בפרשת רצח מחבל הנוחבה

סער אופיר, אחד מהחשודים בפרשה שנחקר גם בפרשיה אחרת נוספת, במרכז הפרשה נמצא רועי יפרח שהתחזה ללוחם ונכנס לעזה וישראל ביטון פרמדיק.
מסתמן שזו פרשה שמנוהלת מאחורי הקלעים על ידי פוליטיקאים מסויימים. מטרתם להחליש את הפרקליטות ואת שלטון החוק. התועלת: התחמקות ממשפט צדק. נחשו מי הפוליטיקאים?

יוסף חדאד : זה ישראל ביטון, פראמדיק שיצא ב - 7 באוקטובר לדרום כדי להציל חיים ולהילחם להגן על המדינה.
יוסף חדאד : זה ישראל ביטון, פראמדיק שיצא ב – 7 באוקטובר לדרום כדי להציל חיים ולהילחם להגן על המדינה.

פשוט לא נתפס שהוא חשוד בפרשת “רצח מחבל נוח’בה”.
איך אפשר בכלל להגיד על מחבל נוח’בה שהוא נרצח? כל מחבל צריך לחסל! פשוט ביזיון!!! עצוב שבמדינה שלנו ככה מתייחסים למי שיצא להציל את המדינה תוך סיכון חייו, במקום להעריך ולהוקיר אותו מעבירים אותו סבל, ואם אשתמש במילים שלו: “זו בגידה של המדינה”.

העם באופן מוחלט תומך בך ישראל, אתה גיבור! אנחנו נוודא שהביזיון הזה ייגמר בהקדם ולא נשאיר אותך מאחור!

“טופ ניוז | Top News”

סיום הדיון ותגובות

בסיום הדיון המייגע ניגשתי לבן יוסף והבטחתי לי שכל המדינה תדע על ההתעללות. קיבלתי איומים מרומזים מגורמים המקורבים לפרקליטות, אך הדבר רק מגביר את נחישותי לנקז את המוגלה מהכיב הדלקתי.

קרדיט: רן כרמי בוזגלו

תוכן עניינים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart: מערכת ניהול לידים הטובה בעולם לבעלי עסקים

CRM Heart הינה מערכת לניהול לידים אבל לא הכל, מדובר בהרבה יותר מעוד מערכת CRM סטנדרטית, מדובר כאן בסל הפתרונות המקיף לעסק שלך דרכו תוכל לנהל את רוב מערכי השיווק וניהול הלקוחות שלך עם אוטומציות חכמות ומערכות דיוור ושיווק עוצמתיות בנוסף למערכות לבניית אתרים וחנויות ואפילו אתרי קורסים וחתימה דיגיטלית חשבוניות ועוד

קרא/י עוד »
איראן על המפה - איפה היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה – 10 היעדים הצבאיים שצריכים לתקוף עכשיו

איראן על המפה: מאמר זה מנתח את האיומים המרכזיים שמציבה איראן על ישראל והאזור, כולל מתקני גרעין ובסיסים צבאיים קריטיים. המאמר קורא למיקוד אסטרטגי ומחושב לתקיפת מתקנים מרכזיים להשגת ביטחון לאומי, בדומה למשחק שחמט שבו המטרה היא להפיל את המלך.

קרא/י עוד »
קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה מסע חיים קשה ומסר חשוב

קארין באומן: מדוגמנות לאנורקסיה 13 שנים של מאבק

קארין באומן החלה את דרכה כדוגמנית בגיל 15, אך בעקבות לחץ להוריד במשקל פיתחה אנורקסיה קשה שהובילה למותה בגיל 35. סיפורה משמש כתמרור אזהרה לנערות ולנשים, מדגיש את חשיבות הזיהוי והטיפול המוקדם בהפרעות אכילה, ומדגיש את החשיבות של בריאות נפשית וגופנית על פני מודל היופי האכזרי של עולם הדוגמנות.

קרא/י עוד »

אהבתם? אל תשכחו לשתף

Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp